Waardecreatie afstemmen

Adaptief oplijnen is de nieuwe uitdaging.

Strategie zonder een strategie

In een open wereld die constant verandert heeft de klant het steeds meer voor het zeggen. De toekomst is aan strategische richtlijnen die adaptief werken mogelijk maken. Uw organisatie wordt dan toekomstbestendig omdat ze adaptief, consistent en kostenefficiënt is. Deze aanpak sluit goed aan bij de Lean methode en agile technieken.

Waardecreatie afstemmen

Iedere functie in uw organisatie zou moeten bijdragen aan hetzelfde einddoel: waardecreatie met waardeproposities als resultaat. Dat stelt ook specifieke eisen aan uw interne organisatie en leveranciers. Topkwaliteit werkt nu eenmaal anders uit dan laagste prijsgarantie, standaard anders dan maatwerk. Past het dan nog binnen planning van o.a. inkoop, verkoop, financiën, HR en productie? Bent u nu al toekomstbestendig?

Zelf doen is een uitdaging

Soms is het best lastig om als gehele organisatie consensus te bereiken over de gezamenlijke doelen en de individuele rollen daarin. Hoe blijft iedereen op de juiste manier bijdragen aan de waardepropositie, vooral in de toekomst? Denk dan aan een passende “time to market” van een innovatie of zelfs een noodzakelijke grote verandering.

Waarom ik kan helpen

Ik heb ervaring in diverse branches op het gebied van strategie, marketing en reclame. Plannen maken én uitvoeren. Stuurmodellen, afgerekend worden op resultaat. Ik weet wat het is om te veranderen met impact bij kleine en grote innovaties, hoe projectleiding en communicatie bij gevoelige onderwerpen werken.

59R Frank Mooij

Hoe gaat u het verschil maken?

Investeer een uur van uw tijd in een levendig gesprek over uw doelen.